نمایشگاه تاریخ مستطاب آمریکا به مناسبت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهیار فتحی پور با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار، اظهارکرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی برنامه‌های متنوعی برای این ایام تهیه و برنامه‌ریزی کرده است.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه تاریخ مستطاب آمریکا از شاخص‌ترین برنامه‌های این اتحادیه است، افزود: این نمایشگاه از ۹ لغایت ۱۵ آبان ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا می‌شود.

فتحی پور با اشاره به اینکه این نمایشگاه برگرفته از کتاب تاریخ مستطاب آمریکا است، گفت: این مجموعه نمایشگاهی شامل سه فصل آمریکا و تاریخش، آمریکا و ایران و «آمریکا و دیگران» است.

وی هدف از این برپایی این مجموعه نمایشگاهی را روایت تاریخ برای دانش آموزان دانست و بیان‌کرد: در همین راستا هر آنچه که در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته می‌شود به صورت مستند است.

فتحی پور به پخش فیلم و مستند‌های ضد آمریکایی در سطح مدارس و قرارگاه‌های دانش آموزی در این ایام نیز اشاره کرد و افزود: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با نقشه‌های شوم استکبار جهانی، اکران فیلم‌ها و مستند‌های ضد استکباری در قالب سینما انجمن در مدارس و اتحادیه شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در راستای معرفی استکبار و چگونگی مقابله با آن در سطح مدارس و قرارگاه را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه برشمرد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه دانش‌آموزی در محل تجمع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در رشت و برگزاری پویش دانش آموزی «چرا مرگ بر آمریکا» بخش دیگری از برنامه‌های این اتحادیه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ف

 نمایشگاه تاریخ مستطاب آمریکا در رشت برگزاری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.