سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر بهداشتی بهزیستی در مراکز تحت پوشش/ هیچ گونه مورد مشکوکی در بین مددجویان نداشتیم

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون در بین مراکز تحت پوشش هیچ گونه مورد مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: تاکنون در بین مراکز تحت پوشش هیچ گونه مورد مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم.


 رضوان مدنی با بیان اینکه سازمان بهزیستی هم پای سایر دستگاه های دولتی  با توجه به اینکه مددجویان حساس هستند  و از لحاظ بدنی سیستم ایمنی ضعیف تری دارند  کمیته پیشگیری از بیماری واگیر تشکیل دادیم و در حوزه های مختلف در حوزه سالمندی دستور العمل های بهداشتی اجرایی شده است.

او بیان کرد:  در مراکز شبانه روزی که شیر خوارها و بیماران مزمن  هستند شروع به آموزش کردیم و رابط بهزیستی به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کردیم تا توصیه های اموزشی  برای مددجویان انجام شود درمراکز شبانه روزی تمام ملاقات ها  را نیز  ممنوع کردیم  .

او  با بیان اینکه تمام دستور های بهداشتی انجام دادیم ماسک و مواد ضد عفونی کننده  تهیه کردیم  بیان داشت: برای مراکز شبه خانواده تب سنج دیجیتالی  تهیه کردیم  و هر روز دمای بدن  آن ها  چک می شود هم چنین  فوق تخصص عفونی  اطفال  را ویزیت می کند در  مراکز نگهداری سالمندان  نیز  اکسیژن خون آن ها اندازه گیری  می شود تااگر میزان آن پایین بود به مراکز درمانی منتقل شوند.

رضوان مدنی با اشاره به اینکه  رژیم غذایی در بین مراکز  تحت پوشش رعایت  می شود گفت: در این مدت  سعی کردیم  میوه و مرکبات بیشتر تهیه شود به اندازه دو ماه ذخیره مواد غذایی در مراکز شبانه روزی  انجام شده تا از تردد به بیرون مرکز خودداری شود و امکان انتقال ویروس کاهش یابد.

 او ادامه داد: در مراکز نگهداری مددجویان فاصله تخت ها را بیشتر کردیم و هم چنین مددجوی جدید پذیرش نمی شود چرا که امکان دارد این فرد حامل و ناقل  بیماری باشد و تنها  با دستور قضایی  فرد جدید پذیرفته می شود که تا زمان اطمینان از سالم بودن آن در محل  مناسب قرنطیه می شود.

انتهای پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.