سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بیجار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجارگفت: در راستای ترویج ازدواج آسان، سپاه ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی روز سه شنبه در آیین اهدای این جهیزیه‌ها گفت: هر سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم کالای ایرانی است که به مناسبت عید نوروز و آغاز سال جدید از محل اعتبارات داخلی سپاه خریداری و توزیع شده است.

او افزود: هر سری جهیزیه با ارزشی حدود ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت تمام شده کالا‌های ایرانی از درب کارخانه است که هم حمایت از تولید ایرانی و کارگران این صنعت است و هم در راستای ترویج ازدواج آسان، افراد نیازمند می‌توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: هر جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس ظروف آشپزخانه، اجاق گاز، کتری، اتو، پتو، فرش ۶ متری و برخی اقلام مورد نیاز دیگر است که با هدف ترویج ازدواج آسان و یاری رساندن به قشر محروم برای تشکیل زندگی در قالب یک فرهنگ فراگیر توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار افزود: جهیزیه‌های اهدایی توسط سپاه با برنامه ریزی صورت گرفته در حومه شهرستان توزیع و توسط خودرو‌های مشخص شده تا درب خانه زوج‌های جوان حمل و به ایشان تحویل داده می‌شود.

او با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان یکی از برنامه‌های محوری و اولویت مجموعه سپاه است، تاکید کرد: برنامه اهدای جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت آبرومند از سوی سپاه امسال ۲ نوبت اجرا شده و این روند ادامه هم خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.