سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته بهداشتی مقابله با کرونا ویروس توسط کمیته امداد اصفهان

کمیته امداد استان اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام به تهیه و توزیع بسته بهداشتی بین مددجویان و بیماران صعب العلاج کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر آن برای افراد که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تر و بیماری‌های زمینه‌ای هستند، عنوان کرد: بالغ بر ۳۴۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان برای تهیه بسته بهداشتی حمایتی شامل ماسک، ژل ضد عفونی کننده و صابون مایع در اختیار دفاتر این نهاد در سراسر استان قرار گرفته است.

او با اعلام اینکه ۶۲۶۱ بیمار خاص و صعب العلاج و بالغ بر ۷۴ هزار سالمند ۶۰ ساله و بالاتر، تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، تاکید کرد: اولویت اهدای اقلام بهداشتی مذکور با این مددجویان است که بر اساس اعلام مراجع پزشکی آسیب پذیری بیشتری در رابطه با کرونا ویروس جدید دارند.

زارع ادامه داد: مددجویان درگیر دیالیز، پیوند کلیه، ام اس، تالاسمی و هموفیلی در دسته بیماران خاص و مددجویان مبتلا به سرطان، نارسایی‌های قلبی، عروقی، ریوی، اعصاب و روان و همچنین سالمندان زمینگیر در دسته بیماران صعب العلاج قرار می‌گیرند.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با ابراز نگرانی نسبت به آسیب‌هایی که به اقشار نیازمند از کمیابی و کمبود اقلامی نظیر ماسک و ژل ضد عفونی وارد می‌شود، گفت: امیدواریم که خیران گرانقدر و نیکوکاران خیر اندیش در این زمینه نیز با کمک به این نهاد بار مشکلات و نگرانی ناشی از این ویروس جدید را برای مددجویان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، کاهش دهند.

زارع با توضیح اینکه توزیع اقلام تهیه شده با تشخیص مددکاران و بر اساس اولویت‌های یاد شده خواهد بود، تاکید کرد: تهیه این اقلام با مدیریت دفاتر کمیته امداد در هر منطقه انجام می‌شود و مددجویان از مراجعه حضوری بدون هماهنگی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۰:۲۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
شامل چه مواردی هست ؟