سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریعتمداری خبر داد؛

تعویق رسیدگی‌های هیأت‌های تشخیص تأمین اجتماعی در ۶ استان درگیر کرونا

شریعتمداری از به تعویق افتادن رسیدگی‌های هیأت‌های تشخیص بدوی و تجدیدنظر تأمین اجتماعی در ۶ استان‌ درگیر ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تمامی رسیدگی‌های هیأت‌های تشخیص بدوی و تجدیدنظر سازمان تأمین اجتماعی با قطع جرائم مربوط در تمام استان‌های درگیر ویروس کرونا با اولویت قم، تهران، مرکزی، گیلان، گلستان و مازندران تا پایان فروردین ماه تعویق و سپس در وقت فوق العاده رسیدگی خواهد شد.

همچنین مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مساعدت بیمه شدگان و کارفرمایان و همچنین همکاران، جلسات رسیدگی هیات‌های تشخیص مطالبات بدوی و تجدید نظر استان‌های قم، گیلان، مرکزی و ادارات کل شرق، غرب و شهرستان‌های استان تهران تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: در سایر استان‌ها در خصوص تشکیل و یا عدم تشکیل این جلسات بر حسب صلاحدید مدیر کل تامین اجتماعی آن استان تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اوستوراقیان
۱۸:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
پس این اخطارها را نفرستند . فردا سه برارپبر جریمه میشویم . از یه طرف اخطار الکترونیک می فرستند و بعد این جور خبر میدن . اصلا هماهنگی نیست