سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان مشخص شد

زمان برگزاری مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به فروردین ماه ۹۹ موکول شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های صعود کرده به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان صبح امروز دوشنبه ۱۲ اسفند در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

این جلسه در راستای شیوع ویروس کرونا و شرایط بهداشتی جدید و تعیین تکلیف ادامه لیگ برتر بسکتبال بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان با ریاست رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان باشگاه‌ها به تبادل نظرات خود پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر و محدودیت‌های پیش رو پرداختند.

در نهایت با توافق باشگاه‌ها قرار بر این شد مرحله پلی آف لیگ از تاریخ ۱۵ اسفند به تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ منتقل شود. بازی‌های پلی آف هم، چون گذشته ۳ از ۵ برگزار خواهد شد. ضمن این که باشگاه‌ها تا ۱۵ اسفند فرصت دارند اسامی بازیکنان خارجی خود را به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.

انتهای پیام/

نکته مهمی که در این جلسه مطرح شد این بود که اگر شرایط برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرونا از ۲۵ فروردین ۹۹ نیز وجود نداشته باشد پرونده لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل ۹۸-۹۹ بسته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.