سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز تولید محلول ضد عفونی کننده در ۲ واحد صنعتی شهرستان مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: مجوز تولید مواد ضد عفونی کننده برای ۲ واحد صنعتی شهرستان مهاباد صادر شد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با هماهنگی معاونت غذا و دارو و بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و فرمانداری شهرستان مهاباد مجوز تولید محلول ضد عفونی کننده توسط شرکت پاک تدبیر مکریان و شرکت شوین از امروز صادر و آغاز بکار خواهد کرد.

او با بیان اینکه صدور تولید این محلول به منظور کمبود مواد ضد عفونی شهرستان مهاباد صورت گرفته است، افزود: به منظور جبران و پیشگیری از شیوع بیماری جدید کرونا و افزایش نیاز مصرف کنندگان به مواد ضد عفونی کننده این مجوز صادر شده است.

جهین اضافه کرد: صدور مجوز مواد ضدعفونی کننده به طور تقریبی با ظرفیت روزانه ۵ تن در روز می‌تواند تولید و نیاز شهروندان و سایر استان‌های دیگر را برطرف کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: این اهداف تاثیر بسیار بزرگی برای پیشبرد دولت تدبیر و امید داشته و می‌تواند دست بسیاری از دلالان و سود جویان را در بازار حذف کند.

جهین اظهار داشت: با ظرفیت تولیدی در چند روز آینده کمبودی از نظر محلول‌های ضد عفونی کننده دست و پوست و همچنین گند زدای محیط نخواهیم داشت و مردم از این لحاظ هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

او گفت: در جایی که امکانات شستشو با مواد شوینده وجود دارد نیازی به استفاده از محصولات ضد عفونی کننده نیست.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.