سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نمایشگاه گروهی عکس "هوران"در مهاباد

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: انجمن سینمای جوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین نمایشگاه گروهی عکس "هوران" را در شهرستان مهاباد برگزار می‌کند.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نخستین نمایشگاه گروهی عکس "هوران" در مهاباد برگزار و علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه سالجاری به آدرس پستی دبیرخانه مهاباد، خیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی هنری، طبقه اول دفتر انجمن سینمای جوان مهاباد آثار خود را ارسال کنند.

او با بیان اینکه محدودیتی در موضوع و ژانر وجود ندارد، افزود: تعداد آثار ارسالی در هر بخش حداکثر ۵ عکس می‌باشد و اصالت و کپی رایت آثار برعهده ارسال کننده است.

بایزیدی اضافه کرد: همچنین آثار باید بدون امضای عکاس و هر گونه نشانه تصویری باشد و داوری و تایید آثار به وسیله کمیته فنی نمایشگاه انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: در صورت راه یابی آثار هزینه چاپ بر عهده عکاس است و آثار راه یافته به نمایشگاه در سایز cm ۳۰*۴۰ چاپ می‌شوند.

بایزیدی یادآور شد: عکس گرفته شده در دو بخش دوربین حرفه‌ای یا دوربین موبایل است.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند ازروش‌های قید شده اقدام به ارسال آثار خود نمایند و پس از جمع آوری و داوری عکس‌ها، آثار راه یافته به نمایشگاه تعیین شده در فروردین سال ۹۹ و برپایی نمایشگاه در اوایل اردیبهشت خواهد بود.

بایزیدی تصریح کرد: همچنین مشخصات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، و شماره تماس به همراه آثار انتخابی ارسال و برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.