سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی: مشخص نیست تا چه زمانی لیگ برتر فوتبال تعطیل باشد

سرپرست کمیته مسابقات لیگ گفت: تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مشخص نیست، ما در این موضوع تابع دستور ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخصوص لغو رقابت‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در خصوص لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم و همکاری لازم را با این ستاد خواهیم داشت. حفظ جان مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم. این ویروس باید کنترل شود.

مهدی درباره زمان آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر گفت: چنین چیزی مشخص نیست. نمی‌توانم بگویم که حتما با شروع سال جدید می‌توانیم بازی‌ها را آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید: تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال لغو شد


او در مورد برنامه ریزی‌هایی که با این تصمیم از بین رفت، تصریح کرد: لیگ قهرمانان آسیا تقریبا تعلیق شده است. با توجه به حرف‌های اینفانتینو احتمال لغو رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم وجود دارد. تصور می‌کنم رویداد‌های فوتبالی در آسیا و دنیا فعلا برگزار نشود و هر زمان که دوباره رقابت‌ها از سر گرفته شود می‌توان در خصوص آغاز رقابت‌های لیگ هم صحبت کرد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد ابتلای برخی از بازیکنان لیگ به ویروس کرونا اظهار داشت: من این موضوع را از خلیلیان (سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی) سوال کردم. هیچ موردی به صورت رسمی ثبت نشده است.


بیشتر بخوانید: کرونا لیگ برتر ایران و رقابت‌های انتخابی جام جهانی را تا تیر ۹۹ عقب می‌اندازد؟


او در مورد رقابت‌های ملی نیز بیان کرد: قرار است زمان رقابت‌های ملی نیز  دچار تغییر شود. چیزی به صورت قطعی مطرح نشده و جلسه آتی کمیته اضطراری کنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.