سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش، آماده مقابله با ویروس کرونا در خوزستان/ لزوم خود قرنطینه‌ای طی ۱۰ روز آینده

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: نیرو‌های ارتش آمادگی کامل برای مقابله ویروس کرونا در استان خوزستان را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استان‌های کشور و استان خوزستان، مقابله با این بیماری و حفظ سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: بنا به دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، کادر بهداشت و درمان، تجهیزات مختلف، وسایل جنگ های نوین و سایر تجهیزات موجود در این حوزه برای گندزدایی و استریل مکان های مورد نظر دانشکده علوم پزشکی اهواز در بخش آمبولانس و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا آماده خدمت رسانی است.

امیر سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: مقابله با ویروس کرونا و مهار آن کار جهادی را می‌طلبد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، مواد شوینده و ضدعفونی کننده در آسایشگاه‌های و آشپزخانه‌های پادگان‌ها توزیع شده و این عملیات نیز ادامه دارد.

به گفته امیر سرتیپ دوم بیدادی، تمامی همایش ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تعطیل و رزمایش‌ها و ماموریت‌های از پیش برنامه ریزی شده نیز لغو شده اند.

او تصریح کرد: همچنین یک تیم بهداشتی در ورودی پادگان‌ها مستقر شده تا ورود و خروج افراد تحت کنترل قرار گیرد و اگر فردی علائمی از تب دارد بلافاصله به مراکز معین اعزام می‌شوند و پس از اانجام آزمایشات لازم قرنطینه و یا بستری خواهند شد.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه پیک این بیماری طی ۱۰ روز آینده است، لذا رعایت توصیه‌های بهداشتی و خود قرنطینه‌ای الزامی است و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند.

او افزود: توصیه ما به شهروندان این است که از حضور در تجمعات عمومی اجتناب کرده و آداب بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.