سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودنمایی شرکت ملی حفاری ایران بعنوان برترین دستگاه‌ اجرایی خوزستان

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران از قرار گرفتن این شرکت در بین دستگاه‌های اجرایی برتر خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بررسی نتایج ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان لوح تقدیر ویژه این موفقیت را به سید عبدالله موسوی مدیرعامل این شرکت و رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت اهدا کرد.

مریم اسکندری دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این لوح‌ها به پاس تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان بر اساس ارزشیابی سالانه که توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و دبیر خانه ستاد صیانت در استان انجام شد، تعلق گرفت.

او افزود: این چهارمین سال پیایی است که ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در سطح دستگاه‌های اجرایی استان در ردیف برترین‌ها قرار می‌گیرد.

اسکندری اظهار داشت: ستاد صیانت دارای ۲ کمیته حقوق شهروندی و عفاف و حجاب است که بر اساس شاخص‌ها و دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده از سوی وزارت کشور انجام وظیفه می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: جا دارد از موسوی مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت به لحاظ حمایت‌های موثر و اعضای ستاد صیانت که با حضور مستمر در جلسات و انجام فعالیت‌های فرهنگی این دبیرخانه را یاری نمودند، تشکر نمایم.

به گفته دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران، تلاش این ستاد بر پیگیری و تحقق اهداف ترسیم شده از سوی ستاد صیانت وزارت کشور و وزارت نفت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان تمرکز دارد.

براساس این گزارش؛ مریم اسکندری دبیر ستاد و همچنین خانم کامله بیت حردان به لحاظ فعالیت‌های انجام شده در زمینه حقوق شهروندی ویژه ایثارگران و خانواده‌های شهدا لوح تقدیر به امضای استاندار دریافت کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.