به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ، رسول ظفرمند مدیرکل
بیمه سلامت مازندران ،گفت: برای افزایش آگاهی درباره پیشگیری از شیوع
بیماری کرونا، کاهش مراجعه بیماران به مراکز درمانی، کاهش استرس در جامعه و ارائه راهنماییهای لازم درباره اقدامات بهداشتی- درمانی این بیماری، قابلیت جدید پاسخگویی به سوالات مردم درباره بیماری کرونا در سامانه ۱۶۶۶ بیمه سلامت افزوده شد.
او افزود: پزشکان همکار در سازمان بیمه سلامت براساس برنامه زمانبندی، از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۶۶۶ بیمه سلامت، پاسخگوی تماسهای مردمی، ارائه راهنمایی و مشاوره هستند.
ظفرمند با اشاره به اینکه پاسخگویی به سوالات در دو نوبت کاری انجام میشود گفت: مردم میتوانند با تماس از طریق اپراتورهای ۱۶۶۶، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ (نوبت اول) و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ (نوبت دوم) سوالات خود را با پزشکان در میان بگذارند.
او تشکیل نشستهای بررسی شرایط بیماری کرونا در استان، تهیه و توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف بین کارکنان، بررسی روزانه کارکنان از نظر علائم بیماری، آموزش کارکنان ادارات و دفاتر پیشخوان در پیشگیری از بیماری، تهیه و ارسال بروشور و پلاکارد اطلاع رسانی و راههای مقابله با بیماری کرونا به ادارات و دفاتر پیشخوان سراسر استان و تجهیز ستاد بحران اداره کل بیمه سلامت به لوازم مورد نیاز بهداشتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس را از جمله اقدامات کمیته بحران این اداره کل برای رفع نگرانی کارکنان و مراجعه کنندگان اعلام کرد.
انتهای پیام/س