سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته شدن سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها فعلا غیرفعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتربهنام رضا مخصوصی،  رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان گفت: برای مقابله با کرونا سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها تا مدتی غیرفعال می شوند.

او با اشاره به ضدعفونی کردن محل برگزاری  نماز جماعات و مساجد افزود: وسائل مشترک همچون مهر، چادر، تسبیح و سجاده ها نیز موردی است که ضرورت دارد هرچه سریعتر ضد عفونی شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد:‌ پارک ملت به علت قرار گرفتن در مسیر عبور مسافران مورد توجه ویژه برای ضدعفونی قرار دارد و به دلیل  تردد  هموطنان سایر شهر‌ها در این نقطه ، می تواند محلی برای انتقال ویروس کرونا باشد.

مخصوصی با تاکید بر اینکه ۲۵درصد مبارزه با کرونا به عهده‌ی نظام درمانی و ۷۵ درصد به عهده‌ی سایر نهاد‌ها است گقت:همشهریان مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند چرا که تجمعات این چنینی از مهمترین مکان‌ها برای انتشار ویروس کرونا است.

او بیان کرد: هر فردی از قم یا مکان‌های آندمیک برمی گردد باید تا ۱۴روز در قرنطینه‌ی خانگی باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اضافه کرد: از دستگاه محترم قضایی تقاضا داریم به کمک ما آمده و با منتشرکنندگان شایعات کرونا در فضای مجازی برخورد کند.

مخصوصی گفت:کادر درمانی اسدآباد با تمام توان آماده درمان موارد مشکوک و خدمت رسانی به همشهریان است و همشهریان از تردد بی دلیل در بیرون و حضور در بیمارستان برای ملاقات بیماران بپرهیزند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.