سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه آبادان؛

همه دستگاه های مختلف با تمام توان پشت سر دانشکده علوم پزشکی ایستاده اند

فرماندار ویژه آبادان گفت:همه دستگاه های مختلف با تمام توان پشت سر دانشکده علوم پزشکی ایستاده اند و اجازه نمیدهند این بیماری شهر را در بربگیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در ستاد مبارزه با کرونا، ملخهای مهاجر و ریزگردها گفت: هفته پیش رو پیک بیماری کرونا عنوان شده است و باید این بیماری را جدی بگیریم.

او افزود: تلفات این بیماری ۲ درصد عنوان شده ولی این بیماری همچنان خطرناک است و ما باید برای یک مبارزه جدی آماده باشیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در حال حاضر بیشتر از زمان سیل در آبادان برای این بیماری وقت گذاشته ایم و مسئولان باید همت بیشتری داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان مورد فوتی نداشته ایم اما باید هوشیار باشیم گفت: در آبادان بیمار بدحال هم داریم و باید از ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت و دستوراتش را اجرا کنیم.

او با تاکید بر تلاش همه برای مقابله با کرونا افزود: مبادی ورودی ما تحت پایش هستند،با توجه به میزان ترددها به آبادان از راههای هوایی، زمینی، دریایی و ریلی این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: همه دستگاه های مختلف با تمام توان پشت سر دانشکده علوم پزشکی ایستاده اند و اجازه نمیدهند این بیماری شهر را در بربگیرد.

موسوی با بیان اینکه باید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل و الکل را برای مردم تامین کنیم گفت: صنعت معدن و تجارت باید دنبال خرید ماسک باشند؛باید بر توزیع نظارت کنند.

او تاکید کرد: منطقه آزاد اروند مکلف است ماسک نه تنها برای این شهرها بلکه مناطق دیگر هم تامین کنند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: همه دستگاه ها چه خصوصی چه دولتی باید دو ساعت تاخیر را رعایت کنند و در این شرایط شهرداری در بحث گندزدایی و جمع آوری زباله ها و نخاله ها به موقع عمل کند و از همه نیروها کمک گرفته شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.