سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی اماکن عمومی خاش با قوت در حال انجام است

شهردار خاش گفت: پاکبانان و کارکنان شهرداری این شهر به طور شبانه‌روزی در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش اظهار داشت: نیرو‌های خدمات شهر و واحد‌های مختلف شهرداری همواره در طول سال به پاکی شهر و تامین سلامتی شهروندان می‌اندیشند، اما در چند شبانه روز اخیر از شیوع ویروس کرونا در کشور شب و روز نمی‌شناسند.

او بیان کرد: عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی خاش از روز‌های قبل آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

شهردار خاش گفت: مبارزه با ویروس کرونا عزمی همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این ویروس همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: شهرداری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا، تمام امکانات خود را برای پیشگیری از انتشار این ویروس بسیج کرده و با اولویت اماکن و فضا‌های عمومی به میدان آمده است.

تمندانی بیان کرد: شهرداری خاش هم‌اینک برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن بانک‌ها، ایستگاه‌های تاکسی، بوستان‌ها، وسایل بازی کودکان و فضای سبز و ورود و خروجی‌های شهر کرده است.

وی گفت: اولویت شهرداری خاش مبارزه با این ویروس واگیردار بوده و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از این ویروس است.

شهردار خاش ادامه داد: فعالیت در جمعه بازار شهرداری و سایر محل‌هایی که تجمع عمومی را دارند تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او  افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این ویروس را دارند و بر همین اساس کلیپ‌های آموزشی در تلوزیون شهری این شهرداری پخش می‌شود.

تمندانی گفت: هم‌اینک تمام واحد‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری مانند آتش‌نشانی، حمل و نقل، فضای سبز، خدمات شهر و کادر اداری در حالت آماده باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.