سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف محموله ۱۲۱ کیلویی تریاک در "نائین / محموله بُلبرینگ‌های قاچاق در اصفهان توقیف شد

مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم  اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله ۱۲۱ کیلویی تریاک در "نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: ماموران این فرماندهی طی اقدام به موقع و هوشمندانه یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد مخدر که در سه راهی اردکان به چوپانان در حال تردد بود را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی دقیق از آن ۱۲ بسته تریاک به وزن ۱۲۱ کیلو که به شکلی ماهرانه در داخل کابین جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: متهم جهت رسیدگی به جرم خود همراه با پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توان و ظرفیت بالای ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در شناسایی محموله‌های مواد افیونی گفت: بحمدالله مسیر‌های این شهرستان برای قاچاقچیان نا امن شده و سوداگران مرگ با حضور مقتدرانه پلیس در عملی کردن نقشه‌های خود ناتوان هستند.
 

محموله بُلبرینگ‌های قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ" کامران ریاحی" سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح تشدید شناسایی انبار‌های دپوی کالای قاچاق و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان کالا، کارآگاهان این پلیس با هوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود یک انبار دپوی کالای قاچاق در شهر اصفهان را شناسایی کردند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات، ۵۳ هزار و ۵۳۸ عدد بُلبرینگ خارجی قاچاق کشف شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ ریاحی از دستگیری مالک اصلی این محموله خبر داد و گفت: با اقرار صریح متهم به قاچاق بُلبرینگ ها، پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

ضد عفونی کردن منازل ترفندی برای سرقت از منازل

سرهنگ "علی ملکی آهنگران" معاون عملیات پلیس استان اصفهان اظهار داشت: در پی شیوع و گسترش بیماری کرونا و نگرانی شهروندان عده‌ای فرصت را غنیمت دانسته اند و با ترفند‌هایی مانند ضد عفونی کردن منازل قصد سرقت دارند.

او افزود: اگر فرد یا افرادی به درب منازل شما مراجعه کرد و اعلام کرد قصد ضد عفونی کردن منزلتان را دارد حتما با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرید و موضوع را اعلام کنید.

سرهنگ آهنگران تاکید کرد: مردم عزیز تمام اطلاعات، اخبار و اطلاعیه‌ها در خصوص اقدامات دولت یا سایر نهاد‌ها در خصوص ویروس کرونا را صرفا از طریق صدا و سیما پیگیری کنند تا گرفتار مجرمان نشوید.

معاون عملیات پلیس استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان در سرلوحه کاری نیروی انتظامی قرار دارد و اگر کسی قصد اخلال امنیت روانی مردم را داشته باشد با او برخورد قانونی می‌شود.
 

کشف ۱۱ هزار ماسک و دستکش بهداشتی احتکاری دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی کمبود وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم و افزایش قیمت این وسایل در سطح بازار، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه تجهیزات و وسایل بهداشتی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران با اشرافیت اطلاعاتی خود از احتکار وسایل بهداشتی موردنیاز مردم و عدم فروش آن‌ها توسط متصدی یک واحد صنفی و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از این واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه ۱۱ هزار و ۱۲۰ عدد ماسک و دستکش بهداشتی احتکار شده کشف و توقیف شد.

سرهنگ "خدادوست"، با بیان اینکه ارزش این محموله برابر کارشناسان مربوطه ۲۲۰ میلیون ریال اعلام شده گفت: واحد صنفی مذکور به دلیل تخلف صورت گرفته با حکم مقام قضائی پلمپ و متصدی آن نیز همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اختلاس ۲۳ میلیاردی کارمند بانک در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان گفت: در پی وصول شکایت یکی از بانک‌های اصفهان مبنی بر اینکه یکی از کارمندان آن اختلاس کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سرهنگ کامران ریاحی افزود: در بررسی کارشناسان انتظامی مشخص شد، این فرد با ۱۸۵ فقره برداشت از ۱۷ حساب، ۲۳ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال اختلاس کرده و به حساب آشنایان خود واریز کرده است.

او گفت: این متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.