سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه کتاب‌های ترجمه را تهیه کنیم؟

موسسه ترجمان علوم انسانی شرایطی را برای تهیه کتاب ترجمه با قیمت پایین فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه ترجمان علوم انسانی گامی در جهت فروش کتاب های ترجمه برداشته است.

فصلنامه ترجمان، نسخه مکتوب وبسایت ترجمان و گزیده‌ای از مقالات و نوشته‌های وبسایت‌های محتوا محور و مطرح دنیا نظیر گاردین، ایان، جاکوبین، نیویورک تایمز و… است. به عبارتی دیگر، فصلنامه ترجمان، شامل تازه‌ترین حرف‌های دنیای علم و فلسفه، تاریخ و سیاست، اقتصاد و جامعه و ادبیات و هنر از منابع معتبر جهانی است.

پس از استقبال بی نظیر مخاطبان از فصلنامه‌های ترجمان، هم‌اکنون امکان تهیه اشتراک ۴ شماره سال ۱۳۹۹ با شرایط ویژه نظیر ارسال رایگان، دریافت کتاب‌های هدیه، امکان دریافت فصلنامه‌ها زودتر از عرضه عمومی و… فراهم شده است.

این موسسه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

شما می‌توانید با مراجعه به سایت موسسه ترجمان علوم انسانی و پرداخت ۱۲۲ هزار تومان مشترک ترجمان شوید، یعنی ۴ شمارۀ فصلنامۀ سال ۹۹ (شماره‌های ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷) را پیش‌خرید می‌کنید. این فصلنامه‌ها به صورت رایگان و زودتر از توزیع عمومی برایتان ارسال می‌شود و با اولین شمارۀ ارسالی، یعنی همین اواسط اسفند، یک کتاب را به ارزش ۲۲ هزار تومان  رایگان دریافت می‌کنید. کتابی با عنوان «گم‌شدن در انفرادی» که شامل سه جستار جذاب از ریچل اَویو است.

در پیامی جداگانه، به صورت کامل توضیحات آن کتاب را هم خواهیم نوشت. پس شما با پرداخت ۱۲۲ هزار تومان به اندازۀ ۲۲۲ هزار تومان محصول و خدمات دریافت خواهید کرد.

گفتنی است با توجه به افزایش قیمت کاغذ و به تبع آن افزایش قیمت فصلنامه‌های ترجمان به ۴۰ هزارتومان در سال جدید، با خرید اشتراک فصلنامه‌های ترجمان، افزایش قیمت کمتری را متحمل خواهید شد. به این ترتیب، برای خرید ۴ فصلنامه ترجمان، شما به جای ۲۲۲ هزارتومان، تنها ۱۲۲ هزارتومان پرداخت خواهید کرد. همچنین در دور اول توزیع فصلنامه در فروردین ماه ۱۳۹۹، یک عدد کتاب به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.