سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی بایدن در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها در کارولینای جنوبی

رسانه‌های آمریکایی از پیروزی جو بایدن در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کارولینای جنوبی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند بر اساس ارزیابی‌های متعدد جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در رقابت‌های انتخاباتی درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت کارولینای جنوبی پیروز شده است.

آسوشیتدپرس اعلام کرد بر اساس نظرسنجی‌ها، ۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان در انتخابات درون‌حزبی کارولینای جنوبی، موضوع بهداشت و درمان را در اولویت انتخاب نامزد مورد نظر خود قرار داده‌اند.

شبکه اِن‌بی‌سی‌نیوز هم بر اساس ارزیابی‌های خود گزارش داد بایدن توانست با حمایت گسترده سیاه‌پوستان طرفدار حزب دموکرات در کارولینای جنوبی، پیروز شود.


بیشتر بخوانید:


بر این اساس، جو بایدن البته هنوز راه طولانی برای جبران فاصله‌ای که با دیگر رقبای خود از جمله سناتور برنی سندرز در کسب آراء موکلان ایالتی پیدا کرده، پیش رو دارد.

با وجود اینکه هنوز نتیجه رسمی از این مرحله از انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها منتشر نشده، اما ان‌بی‌سی‌نیوز بر اساس ارزیابی‌های خود می‌گوید که بایدن احتمالا رأی ۲۰ درصد از وکلای این ایالت را به خود اختصاص داده است.

روزنامه لس‌آنجلس تایمز نیز با انتشار نتیجه ارزیابی خود از انتخابات کارولینای جنوبی، احتمال داد بایدن با ۵۰،۸ درصد (۱۲۰۸۰ رأی) در صدر نامزد‌های دموکرات در این ایالت قرار بگیرد.

بعد از وی سندرز با ۱۸،۵ درصد (۴۴۰۰ رأی)، تام استِیر با ۱۱،۶ درصد (۲۷۵۶ رأی)، پیت بوته‌جج با ۷،۳ درصد (۱۸۰۴ رأی) و سناتور الیزابت وارن با ۶ درصد (۱۴۷۹ رأی) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.