سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تغییر خط تولید برخی واحد‌ها در راستای تولید مواد ضدعفونی‌کننده گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر شنبه در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان افزایش یافت، گفت: خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی ایجادشده است.

او با تأکید بر اینکه این امر به تأمین کالا‌های ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است، افزود: روند افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان شتاب گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه روند توزیع مواد ضدعفونی‌کننده باید اصولی‌تر انجام شود، تشریح کرد: مردم باید به‌راحتی بتوانند این اقلام بهداشتی را تهیه کنند.

عسگری بابیان اینکه همکاری واحد‌های تولیدی برای تولید دستکش پلاستیک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان بسیار مطلوب بوده است، تصریح کرد: این روند تا رفع حداکثری مشکل باید ادامه‌دار باشد.

او با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها، اماکن عمومی بیان کرد: عموم مردم و مسئولان در سطح استان سمنان برای از بین بردن ویروس کرونا در منطقه در تلاش هستند و این اتحاد قطعاً منجر به پیروزی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.