سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه:

۲۵۰ عنوان درسی در تلویزیون مدرسه آموزش داده می‌شود

کمرئی گقت: در آموزش تلویزیونی سعی بر این است تا ۲۵۰ عنوان درسی را با استفاده معلمان مجرب برای دانش آموزان ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی  آموزش و پرورش درباره برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره آموزش‌های مکمل به دانش آموزان با توجه به تعطیلاتی اخیر بیان کرد: جلساتی از دی ماه با شبکه آموزش داشتیم و مصوب شد تا برای تحقق عدالت آموزشی از بستر رسانه ملی استفاده کنیم و در این مسیر تولید محتوا و نظارت بر آن بر عهده آموزش و پرورش است.

او ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده جذابیت در تدریس را مورد توجه داشتیم و آمادگی داریم تا از ایده‌های نو استفاده شود در مقابل ار خانواده‌ها درخواست داریم تا همراهی لازم را در این مسیر داشته باشند و شریک یادگیری فرزندان باشند.

۷۰ درصد آموزش بر اساس بودجه بندی است

در ادامه علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه درباره آموزش تلویزیونی بیان کرد: در توافق با شبکه آموزش بر آموزش فراگیر متمرکز شدیم و بیش از ۲۵۰ عنوان درسی و ۲۰۳ رشته کاردانش داریم.

او با اشاره به اینکه این کار فرصت خوبی برای حفظ ارتباط مستمر با آموزش و خارج شدن خانواده‌ها از نگرانی است، گفت: در آموزش تلویزیونی بر دروسی متمرکز هستیم که امکان آموزش از طریق تصویر میسر باشد و در کنار ان به تدریج بسته‌های آموزشی ارائه خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه با تشریح جزئیات بیشتر این طرح اظهار کرد: معلمان را معرفی می‌کنیم و ۷۰ درصد آموزش بر اساس بودجه بندی انجام شده و برای آموزش ادامه دروس باقی مانده پیش می‌رویم و از معلمان برگزیده و سرگروه‌های درسی  بهره 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.