سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش به سالمندان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان از آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا ویروس به سالمندان سرای مهر ایوان خبر داد.

جوروند سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم در جهت کنترل این ویروس انجام شده است.

او ادامه داد: آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا ویروس به سالمندان سرای مهر ایوان توسط واحد سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت شهرستان ایوان از جمله اقداماتی بود که در جهت آگاهسازی سالمندان در جهت مبارزه با این ویروس انجام شد.

جوروند مطرح کرد: تهیه و توزیع مواد گندزدا بین ادارات، اماکن عمومی، مدارس، مهدکودک‌ها وغیره، آموزش روش‌های پیشگیری از کرونا ویروس در خانه‌های بهداشت چهل زرعی، شهرک نبوت و داروند شهرستان ایوان، کلاس آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس و نحوه گند زدایی مدارس توسط همکاران واحد مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط برای مربیان بهداشت مدارس و نیرو‌های خدماتی اداره آموزش پرورش شهرستان ایوان از دیگر اقدامات لازم بدین منظور بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان ادامه داد: همچنین بازدید واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان ایوان از جایگاه‌های سوخت، کارگاه‌ها و کارخانجات و ارائه آموزش لازم به متصدیان این مراکز در خصوص کرونا ویروس و توزیع پمفلت در بین آن‌ها از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.