سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره خبر داد;

نصب پوستر‌های آموزشی در خیابان‌های بدره به منظور مقابله با ویروس کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره از نصب پوستر در معابر عمومی و مکان‌های شلوغ شهرستان بدره به منظور افزایش آگاهی شهروندان در رابطه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصرت اله همتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره در کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در این شهرستان برگزار شد گفت: در رابطه با گسترش ویروس کرونا اقدامات فراوانی در این رابطه توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره صورت گرفته است.

او ادامه داد: برگزاری دو کمیته، دو کارگروه، تحویل مواد گندزدا به ادارات، نهادها، مدارس از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شد.

همتی در رابطه با اقداماتی که در جهت افزایش اطلاعات شهروندان در خصوص مقابله با گسترش ویروس کرونا صورت گرفته است بیان کرد: آموزش به عموم مردم، معلمان، دانش آموزان، اصناف، بازاریان و کارکنان ادارات در محل‌های کار و مدارس و همچنین نصب پوستر در معابر عمومی و مکان‌های شلوغ از دیگر اقداماتی بود که در جهت افزایش آگاهی شهروندان در این زمینه انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره اظهار کرد: تمامی نیرو‌ها در خدمات رسانی به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.