سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند شیوع کرونا در استان نگران کننده نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت:روند شیوع کرونا در استان نگران کننده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  در نشست استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت:همه مسئولان بر اساس برنامه ریزی های ستاد ملی و وزارت بهداشت عمل کنند. برای دسترسی آسان مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی از ظرفیت های ویژه استان استفاده بشود.

استاندار آذربایجان غربی افزود:جانفشانی کارکنان بیمارستانی قابل تقدیر است؛همانطور که انتظار داریم فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه نمایند ما نیز باید بیش از پیش در وظایف مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.

شهریاری افزود:در سه جلسه قبلی مصوبات خوبی به تصویب رسیده که باید برای اجرایی ساختن آنها از جمله ضد عفونی نمودن اماکن آموزشی و تجمعی مردم و نیز تسهیل در دسترسی به اقلام پیشگیرانه سرعت داده شود.

او بیان کرد:از مردم انتظار داریم تا اخبار درست را از طریق رسانه ملی و در استان نیز توسط سخنگوی ستاد پیگیری کنند. با تلاش همگانی بر این آزمون نیز فائق می آییم.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی افزود:سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا بیش از پیش رسانه ها را در جریان فعالیتهای انجام گرفته قرار دهد.

شهریاری بیان کرد:در شرایط امروز رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام موثر باشد. از فعالین فضای مجازی تقدیر می کنیم و انتظار داریم تا جامعه را به سمت رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشت فردی سوق دهند و از ایجاد تنش روانی در جامعه پرهیز کنند.

او گفت:گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی لحظه به لحظه رصد می شود. همه در این راه باهم هستیم و نقش و تلاش مسئولین باید بیشتر باشد. هیچ کوتاهی و یا تبعیضی قابل پذیرش نیست.

وی افزود:بیمارستانهایی که برای بستری بیماران در نظر گرفته شده باید بیش از پیش مراقب و آماده باشند. خوشبختانه روند شیوع در استان نگران کننده نیست.
 
انتهای پیام/ ن م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.