سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندر ماهشهر

 جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندر ماهشهر در سالن جلسات فرمانداری به ریاست ابراهیم آریازنگنه معاون فرماندار تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندر ماهشهر در سالن جلسات فرمانداری به ریاست ابراهیم آریازنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر تشکیل شد.

آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن سپاس از حضور پرشور مردم بندر ماهشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب یکی از مدیران انقلابی و خدوم، خواستار دقت و سرعت بازرسان اصناف و اداره صنعت و معدن در جلوگیری از نابسامانی‌ها درقیمت اجناس و کالا‌های استراتژیک و خدمات در سطح شهرستان شد.

او با تقبیح عملکرد بعضی ازدست اندرکاران بازار و احتکار و گرانفروشی و تبعیض، خواستار استفاده از نیرو‌های پاکدست و دلسوز در مواجهه با پدیده زشت گرانفروشی واحتکار گردید.

معاون فرماندار بندر ماهشهر عملکرد بازرسان بازار را ضعیف وغیر قابل قبول خواند و بیان داشت: با توجه به فشار‌های اقتصادی و نوسانات بازار، مسئولان از روزمرگی وبی مبالاتی اجتناب نمایند و با مخلان و گرانفروشان به شدت برخورد شود و دانه درشت‌ها را به مراجع قضایی معرفی نمایند واز پذیرش هرگونه توصیه وسفارش خودداری نمایند.

این مقام مسئول گفت: عملکرد ضعیف مسئولان، ظلم مضاعف به مردم تضییع حق الناس است؛ و گرانفروشی یک دزدی آشکار است و برخورد نکردن با آن شراکت در این دزدی است.

آریا زنگنه خواستار تشکیل اکیپ‌های کاربردی و عملیاتی جهت تنظیم بازار شده و تصریح کرد: در ایام عید نباید مردم با کمبودی مواجه شوند و قیمت‌ها باید کنترل شود و چنانچه مسئولان به وظیفه خود عمل ننمایند با آن‌ها برخورد شدید می‌شود.

در پایان روسای ادارات صنعت و معدن گزارشی از توزیع اقلام ضروری بازار و نحوه تامین و توزیع میوه و پروتئین و سایر مایحتاج نوروزی شهروندان ارائه نمودند؛ و سایر مسئولان هم به نقطه نظرات خود پرداختند.

نماینده دادستان هم ضمن حمایت از بیانات معاون فرماندار بندر ماهشهر، آمادگی مراجع قضایی را جهت برخورد با متخلفان اعلام کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.