سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه:

کرونا در ایران؛ ارائه تمام مواد درسی از طریق تلویزیون امکانپذیر نیست

کمرئی گفت: تنوع مواد درسی در آموزش و پرورش بالاست و ارائه تمام دروس از طریق تلویزیون امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کمرئی معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آموزش از راه دور، اظهار کرد: آموزش از طریق تلویزیون یکی از روش‌های یاددهی ما به دانش آموزان است. فرصت‌های یادگیری متنوعی را باید در شرایطی که دانش آموزان تعطیل هستند و نیاز به یادگیری دارند باید در اختیارشان بگذاریم که آموزش از طریق شبکه آموزش یکی از آن‌ها است.

او ادامه داد: برای دانش آموزان، آموزش از طریق فضای الکترونیک، آموزش در فضای مجازی و از راه‌های دیگری مانند بسته‌های آموزشی که ممکن است توزیع شود فرصت یادگیری وجود دارد.

کمرئی گفت: پیرو هماهنگی‌هایی که وزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست محترم سازمان صدا و سیما داشتند، نشست مشترکی بین معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش با مدیریت شبکه آموزش برگزار شد که در طی این نشست در نهایت از جدول برنامه‌های این شبکه ۴ بازه زمانی در روز به میزان ۱۰ جلسه آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که ما در جهت کمک به یادگیری و تقویت  دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

تنوع مواد درسی در آموزش و پرورش بالاست

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: تنوع مواد درسی در آموزش و پرورش بالاست بیش از ۲۵۰ عنوان درسی داریم که با احتساب کار و دانش که ۲۰۳ رشته تحصیلی است ارائه همه مواد درسی از طریق شبکه تلویزیونی امکان پذیر نیست و باید انتخاب‌هایی را انجام دهیم که دانش آموزان ارتباط خودشان را با موضوع یادگیری و جریان تربیت و یادگیری که دنباله آموزش‌های مدرسه‌ای است حفظ کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.