سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی زندانی محکوم به قصاص در کرمانشاه

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص در کرمانشاه از چوبه دار با رضایت اولیای دم خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جبار تجری با اشاره به تلاش‌ شبانه روزی اعضای ستاد تالیف قلوب استان برای سازش در این پرونده، بیان کرد: چندسال پیش در یکی از روستاهای حومه شهرستان هرسین در پی اختلاف مالی بین دو نفر بر سر ادوات کشاورزی نزاعی صورت می‌گیرد که منجر به قتل ناخواسته یکی از طرفین نزاع می‌شود.

 تجری افزود: در همان ساعات اولیه پس از وقوع این حادثه، قاتل توسط نیروی انتظامی دستگیر و کیفیت این موضوع صورت جلسه و جهت طی مراحل قانونی به دادسرای شهرستان ارجاع شد پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام مربوطه، حکم قصاص قاتل به تایید دیوان عالی کشور رسید و این حکم قطعی شد.

او بیان کرد: اواخر سال گذشته، به درخواست خانواده قاتل و دستور رئیس کل دادگستری استان این پرونده به ستاد تالیف قلوب کرمانشاه (شعبه سازش در قتل شوراهای حل اختلاف) ارجاع شد و اعضای این ستاد تلاشی گسترده و شبانه روزی را برای سازش در این پرونده شروع کردند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه یادآورشد: با تلاش بی وقفه و جلسات متعدد و فشرده اعضای ستاد تالیف قلوب کرمانشاه، رضایت بی قید و شرط خانواده مقتول اخذ و مراتب در دفتر خانه ثبت و قاتل از قصاص رهایی یافت.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.