سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان پردردسر در شمال استان کرمان

براثر طوفان در شمال استان کرمان روز پر حادثه‌ای برای پایگاه‌های اورژانس انار با ۱۲ مصدوم رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان در پی وقوع طوفان و گرد و خاک شدید، تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۰ محور انار-یزد به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، بعد از اعلام به مرکز پیام از حادثه تصادف زنجیره ای، آمبولانس‌های پایگاه امام سجاد (ع) و شهری انار به محل حادثه اعزام شدند که دو مصدوم این حادثه با آمبولانس انار و مصدوم دیگر بعد از رها سازی با آمبولانس امام سجاد (ع) به بیمارستان انار اعزام شدند.

همچنین بر اثر طوفان تصادف دیگری نزدیکی محل قبلی گزارش شد که آمبولانس‌های امام حسین (ع) و شهری انار مجددا به محل حادثه اعزام شدند و ۴ مصدوم این حادثه در حال اعزام به بیمارستان انار بودند که تصادف دیگری در همان مسیر اعلام شد.

این گزارش می‌افزاید، بر اثر وقوع حادثه سوم مجددا آمبولانس امام سجاد (ع) به محل حادثه اعزام شد و حاصل این تصادفات پی در پی، ۵ تصادف و واژگونی ۱۲ مصدوم بود که به بیمارستان ولیعصر انار اعزام شدند.

۲ مصدوم بعد از اقدامات درمانی مرخص و ۹ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس رفسنجان به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان منتقل شدند.

 یکی از مصدومین این حادثه با حال وخیم به اتاق عمل بیمارستان ولیعصر منتقل بعد از عمل جراحی توسط آمبولانس امام حسین (ع) به بیمارستان علی بن ابیطالب منتقل شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: طوفان شن ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.