سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی اصفهان حس خاص و متفاوتی دارد

مربی سپاهان درباره بازی دربی گفت: روز سختی در انتظار ماست و باید با حداکثر تمرکز بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میگل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: از همینجا به همه کسانی که عزیزان خود را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند تسلیت می‌گویم.

او ادامه داد: جان انسان‌ها بیشتر از فوتبال اهمیت دارد، امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا این ویروس از بین برود.

تکسیرا اظهار کرد: دربی اصفهان حس خاص و متفاوتی دارد. اصفهان شهری است که مردم آن همیشه ایستادگی کرده‌اند. در پرتقال نیز چنین شهری داریم و با شنیدن توصیفات اصفهان من به یاد آن شهر در پرتغال افتادم.

مربی سپاهان درباره بازی دربی گفت: بازی سختی در پیش داریم. ذوب‌آهن تغییراتی در مربی و مدل بازی کردن داشته و بازیکنان خوبی دارند که در یک لحظه می‌توانند با تصمیمات خود جریان بازی را تغییر دهند. روز سختی در انتظار ماست و باید با حداکثر تمرکز بازی کنیم.

او افزود: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد خطرناک است و تیم خوب و قابل احترامی است. به همین دلیل باید تمرکز بالایی داشته باشیم. اما با این حال بازیکنان ما آماده این دیدار هستند.

تکسیرا در مورد تاثیر اتفاقات بازی با پرسپولیس بر روحیه بازیکنان گفت: روحیات بازیکنان تغییر می‌کند و واضح است که پس از اتفاقات بازی با پرسپولیس بازیکنان تحت تاثیر باشند. اما مربیان تلاش می‌کنند تا ذهنیت بازیکنان دچار مشکل نشود و بتوانیم به خوبی برای بازی برابر ذوب آهن آماده شویم.

مربی سپاهان ادامه داد: ۹ یا ۱۰ بازی دیگر داریم که البته مشخص نیست. اما به هر حال ۹ بازی ما قطعی است و هدف ما این است که در تمامی مسابقات پیش رو پیروز شویم.

او درباره وضعیت کی روش استنلی نیز گفت: تقریبا مداوایش به اتمام رسیده و، اما باید بررسی کنیم تا مشخص شود که به بازی خواهد رسید یا خیر. ام آر آی نشان داد استنلی خوب شده و باید تمرینات آماده‌سازی را انجام دهد تا به شرایط خوبی برسد. به دلیل فشردگی بازی‌ها باید مراقب سلامتی بازیکنان باشیم تا مشکلی برای ما پیش نیاید.

تکسیرا در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت رو به رشد ذوب آهن بیان کرد: امیدوارم فردا سپاهان برنده بازی باشد، اما در کنار آن امیدوارم ذوب‌آهن در آخر فصل جایگاه بهتری کسب کند. باشگاه ذوب‌آهن را دوست دارم و فکر می‌کنم بهتر شوند، اما برای من مهم این است که سپاهان برنده بازی باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.