مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن گفت: انصافاً در طول تمام بازی‌ها عکاسان ورزشی و خبری استان اصفهان برای تمام تیم‌های فوتبال بانوان به خصوص برای تیم آینده‌سازان میهن سنگ تمام گذاشتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید موحدی امروز در نخستین نشست خبری فوتبال بانوان استان اصفهان اظهار کرد: بازی روز جمعه تیم آینده‌سازان نجف‌آباد با تیم شهرداری بم نیاز بود تا در مکانی برگزار شود که  تماشاچیان یکی از بهترین فوتبال ایران را تماشا کنند که با رایزنی‌های انجام شده قرار شد تا این بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه اکثر مردم تصور می‌کنند که بانوان نمی‌توانند خوب فوتبال بازی کنند، افزود: فوتبال بازی کردن بانوان کمتر از بازی کردن آقایان نیست بلکه در بعضی از اوقات می‌توانند بهتر از آقایان فوتبال بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن تصریح کرد: بعضی از اوقات وقتی مسؤولان بازی بانوان در رشته ورزشی فوتبال را می‌بینند، شگفت‌زده می‌شوند و حیف است که نمی‌توان بازی فوتبال بانوان را پوشش تصویری داد.

وی تأکید کرد: اگر مسؤولان مربوطه برای دیدار بازی فوتبال بانوان تیم‌های آینده‌سازان و شهرداری بم همراهی می‌ کنند قطعاً ورزشگاه فولادشهر باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پر از تماشاچی خواهد شد.

موحدی ضمن تشکر از عکاسان خبری و ورزشی استان اصفهان گفت: انصافاً در طول تمام بازی‌ها عکاسان ورزشی و خبری استان اصفهان برای تمام تیم‌های فوتبال بانوان به خصوص برای تیم آینده‌سازان میهن سنگ تمام گذاشتند.

وی اضافه کرد: بسیاری از تیم‌های فوتبال بانوان علاقه دارند تا یک‌بار هم که شده در اصفهان مسابقه‌ای را برگزار کنند تا از بازیکنانشان عکس حرفه‌ای گرفته شود چرا که عکاسانی که در اصفهان حضور دارند، در هیچ کجای ایران نیستند.

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن در رابطه با تیم فوتبال بانوان خود گفت: 6 سال پیش که این تیم تشکیل شد باید از سدهای مختلفی عبور می‌کرد تا به جایگاه امروز دست پیدا کند که این تیم از این سدها به خوبی عبور کرد.

وی در رابطه با زمین تمرینات تیم آینده‌سازان میهن ابراز کرد: به همه شهرها رفتیم و برای اجاره کردن زمین صحبت‌هایی را با مسؤولان مربوطه انجام دادیم اما زمین‌هایی چمن خود را در اختیار این تیم نمی‌گذاشتند.

موحدی در پایان ابراز کرد: مگر سپاهان تعداد کمی زمین چمن در اصفهان دارد؟ تیم آینده‌سازان یک زمین چمن نیاز داشت اما آن را به دست نیاورد که سرانجام آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد راضی شد تا یکی از زمین‌های چمن خود را در اختیار این تیم بگذارد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار