سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم پزشکی گناباد، از دانشگاه های برتر در حوزه تحقیقات

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد از نظر کمی و کیفی رشد بسیار خوبی در حوزه تحقیقات داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر اصغر عبادی‌فر رئیس مرکز توسعه و هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد از رتبه ۱۴ در سال ۹۶ به رتبه ششم در سال ۹۷ در سطح کشور ارتقاء یافته که رشد خوبی بوده داشته است.
 
او ادامه داد: ارزشیابی دانشگاه‌ها هر ساله در خصوص فعالیت‌های پژوهشی و مراکز تحقیقاتی مصوب انجام شده ضمن اینکه تغییراتی نیز هر ساله در مورد شاخص‌های ارزشیابی اعمال شده است، آخرین آن‌ها مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۵ بوده است، که ما از ارزشیابی کمی عبور کرده و دانشگاه‌ها را از نظر کیفی رصد می‌کنیم.
 
رئیس مرکز توسعه و هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین اهداف از حضور در دانشگاه‌ها، بررسی مشکلات و چالش‌ها و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات همکاران بوده است تا بتوانیم در سیاست‌های کلان از این نقطه نظرات استفاده نمائیم.
 
عبادی‌فرو  با ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، افزود: برای توسعه زیر ساخت‌های مرتبط با پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی گناباد تلاش خواهیم کرد.
 
او تصریح کرد: نیروی انسانی مهمترین شاخص ما در ارزشیابی بوده است که شامل کمیت، کیفیت و برنامه‌مداربودن می‌شود.
 
 بازدید از آزمایشگاه‌ها، هرباریوم و حیوان خانه دانشگاه علوم پزشکی گناباد، رونمائی از پوستر جشنواره عکس مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقاء سلامت این دانشگاه ، از جمله برنامه‌های سفر یک‌ روزه  عبادی‌فر به گناباد بود.
 
انتهای پیام// ح.ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.