سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، دقایقی پیش از بازبودن بودن و لغزندگی اغلب محور‌های مواصلاتی به علت بارش باران در این محور‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، درحال حاضر اغلب محور‌های مواصلاتی استان دچار لغزندگی است و بارش باران در این محور‌ها در جریان و تردد در آن‌ها نیز با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او با اشاره به باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان ادامه داد: در محور اراک - قم و دیگر محور‌های مواصلاتی استان مرکزی نیز شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به شرایط نامساعد جوی، پلیس و سایر نیرو‌های امدادی در سراسر محور‌های مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشند و بهتر است که با وجود چنین شرایطی، شهروندان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ کهریزی با تاکید بر رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت دیگر احتیاط‌های لازم از سوی رانندگان در شرایط نامساعد جوی افزود: از رانندگان قانونمند، انتظار می‌رود که با توجه به لغزنده بودن اغلب جاده ها، در سطح محور‌های مواصلاتی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نهایت همکاری را نیز با پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی به منظور ارائه خدمات بهتر به عموم مردم، داشته باشند.

او در پایان گفت: رانندگان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم‌های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین قبل از سفر مطمئن شوند و برای دریافت آخرین اخبار از وضعیت جاده‌های استان، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۷۰۰۰ و ۳۳۶۸۵۵۲۴ تماس حاصل و یا به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.