مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: برفروبی و نمک پاشی محورهای برفی استان مرکزی از شب گذشته آغاز و در این مدت بیش از ۳۰۰کیلومتر جاده پاکسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از شامگاه دیروز(یکشنبه) تاکنون، عملیات اکیپ های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش برف در آنها جریان داشته آغاز شده و بیش از ۳۰۰ کیلومتر از محورهای استان مرکزی برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: طی شب گذشته تاکنون در چند شهرستان استان مرکزی عملیات برفروبی و پاکسازی محورها و نمک پاشی توسط اکیپ های راهداری عملیات برفروبی جاده ها انجام شده است.

زندی فر بیان کرد: این عملیات ها با استفاده از ۴۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و توسط بیش از ۴۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته و هم اکنون با اجرای عملیات پاکسازی، تردد در تمام محورهای استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین به منظور رفع لغزندگی محورهای استان، در مدت مذکور بیش از ۸۰ تن ماسه و نمک در جاده ها پاشیده شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

محورهای استان مرکزی باز و تردد جریان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.