سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی آتش نشانان بجنورد در بیش از هزار حادثه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت:از ابتدای امسال، نیرو‌های آتش نشانی در عملیات اطفای ۷۰۴ حریق و ۸۱۷ حادثه شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: از ابتدای امسال، نیرو‌های آتش نشانی در عملیات اطفای ۷۰۴ حریق و ۸۱۷ حادثه شرکت کردند.

گریوانی افزود: بیشترین عملیات اطفای حریق مربوط به منازل مسکونی با ۱۲۵ مورد بود و سپس پارک‌ها با ۱۲۲ و وسایل نقلیه با ۸۰ مورد قرار گرفت.

او گفت: از ۸۱۷ حادثه نیز رفع مزاحت حیوانات با ۲۱۵ و حبس شدگی در اتاق با ۱۷۷ و حبس شدگی در آسانسور با ۱۲۱ مورد بیشترین موارد بود.

گریوانی بر پیشگیری از خطرات با ارائه آموزش تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال ۲۰ هزار و ۷۱۰ ساعت آموزش به شهروندان، کارکنان ادارات و دانش آموزان ارائه شد که تا پایان سال با آموزش پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال در ۲۱۵ مدرسه، به ۴۰ هزار ساعت خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: بیشترین آمار حوادث مربوط به خطای انسانی و انتقال حرارت از وسایل گرمایشی به مواد قابل اشتغال است و آموزش شهروندان نقش مهمی در جلوگیری از حادثه دارد به همه مدیران ساختمان‌های مسکونی اعلام کرده ایم آمادگی داریم که به رایگان جلسه آموزشی را به میزبانی ساختمان‌ها برای ساکنان برگزار کنیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.