رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از فرسودگی ۵۰ دستگاه ناوگان‌ حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی محمدی  رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ دستگاه ناوگان که در شهر مشغول سرویس دهی هستند فرسوده و این در شأن مردم مرکز استان نیست، بنابراین در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود تا بتوانیم این ناوگان‌ها را نوسازی کنیم.

محمدی در ادامه بر ضرورت خرید نردبان آتش نشانی اشاره کرد و افزود: خراسان شمالی جز پنج استانی است که نردبان آتش نشانی و علاوه بر آن تنها استانی است که بالابر نیز ندارد.

محمدی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه ساخت و سازها به سمت مرتفع سازی پیش رفته است چنانچه کوچک‌ترین آتش سوزی رخ بدهد، امکان اطفا حریق با مشکل و با به خطر افتادن جان آتش نشانی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به موضوع پسماند ادامه داد: برای موضوع پسماند از سوی سازمان همیاری کشور یک میلیارد تومان کمک شد اما کمکی از سوی استان نداشتیم و اکنون امکان دفن زباله نیست که در این زمینه با مشکل مواجهه شده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: همچنین در بحث بودجه عمرانی افزایش بودجه را داشته‌ایم که شاخص ۴۵ درصد جاری و ۴۵ درصد عمرانی است که اگر این برنامه حمایت شود در سال ۹۸ نیز شاهد افزایش خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی

برچسب ها: حمل و نقل ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.