سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای پیشگیری از ویروس کرونا در محیط های اداری چه کنیم؟

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزگفت:ضد عفونی میز تحریر و دستگیره درب‌ها،استفاده نکردن مشترک از لوازم تحریر ،مواردی است که در محیط های اداری برای پیشگیری از ویروس کرونا باید به آن دقت کرد.

افسون تیزویر، معاونت فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری های تنفسی از جمله کرونا درمحیط های اداری  باید به نکته های زیر توجه داشته باشید:

۱-نصب پوستر‌های متعدد در معرض دید عموم 

۲-تامین دائم آب و صابون مایع در سرویس‌های بهداشتی

۳-جمع آوری پسماند‌های عفونی در سطل‌های درب دار 

۴-عدم استفاده مشترک از لوازم تحریر واشیا جامد

۵-نصب مایع ضد عفونی کننده دست در محل‌های تجمع از جمله محل حضور و غایب

۶-تسهیل در اعطای مرخصی به افراد مبتلا به عفونت‌های  تنفسی

 ۷-ممنوعیت از دست دادن و روبوسی

۸- استفاده از ماسک در صورت ابتلا کارمند و اعضا خانواده او به بیماری‌های تنفسی

۹-استفاده از مهر وسجاده  شخصی در نماز خانه‌ها

۱۰ -ضد عفونی سطوح مثل میز تحریر و دستگیره درب‌ها با از استفاده از محلول  وایتکس  یک دهم درصد (یک قسمت آب وایتکس ،پنج درصد به اضافه چهل و نه درصد آب سرد)

انتهای پیام / ر. ش 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.