سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی اجتماعات در خراسان شمالی تا اطلاع ثانوی

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با هدف پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس تمامی اجتماعات در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی  افزود: در استان کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس تشکیل شد و کمیته‌های ۷ گانه کنترل، پشتیبانی، امنیتی، ارزیابی عملکرد، امور بین الملل و مرزی، اطلاع رسانی و گردشگری ذیل این کارگره  هستند.

حیاتی گفت : با هدف ضدعفونی کردن فضا‌های آموزشی و آموزش مربیان، مدارس در استان تعطیل شد.

او گفت: از هر آموزشگاه باید یک مربی توسط دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه اطلاعات مربوط به بهداشت‌های فردی و جمعی به دانش آموزان بعد از بازگشایی مدارس، آموزش ببیند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: مهمترین مسئله برای مقابله با کرونا ویروس رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد افراد در اماکن عمومی است.

حیاتی با تاکید بر اینکه تمامی اجتماعات در سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، افزود: برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش کرونا ویروس ارود‌های راهیان نور و مراسم اعتکاف در سطح استان لغو شد.

او تاکید کرد: رسانه ها، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید از انتشار اخبار غیر موثق مربوط به کرونا ویروس خودداری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد: اخبار باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان سخنگو و صدا و سیمای استان به عنوان کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس دنبال شود.

انتهای پیام/د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.