سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت استان کردستان مرهون تلاش مررزبانان است

استاندار کردستان گفت: بخش عمده‌ای از امنیت استان مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در مرزهاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا پیش‌ازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از سال‌ها خدمات فرمانده سابق مرزبانی استان گفت: سردار شیخی مردی صبور، متواضع و حامی نظام و مرزنشینان بود.

او افزود:مدافعان مرز‌ها و حافظان امنیت مردم در سخت‌ترین شرایط، با وجود همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان همواره امنیت و آسایش را برای مردم تأمین می‌کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، گفت: بخش عمده‌ای از امنیت استان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در مرزهاست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی در انتخابات دوم اسفندماه دشمنان را ناامید کردند.

مرادنیا تأکید کرد: امیدوارم این وحدت و انسجام کنونی میان مسلمانان شیعه و سنی همواره حفظ و تداوم داشته باشد و دشمنان نظام با شکست روبه‌رو شوند.

در این آیین ،با حکم فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی "سردار عزیزالله مرزبانی" به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب شد.

پیش از این سردار کیومرث شیخی به‌عنوان فرمانده مرزبانی استان کردستان مشغول خدمت بود که پس از سال‌ها خدمت ارزشمند و صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد.

سردار عزیزالله رضایی نیز پیش از این جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.