سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سابق سازمان صمت سمنان:

استان سمنان ۲ هزارو ۴۰۰ واحد صنعتی دارد

بهروز اسودی با اشاره به دو ظرفیت ویژه اقتصادی و تولیدی استان سمنان گفت: دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در این استان فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سابق سازمان صمت سمنان با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های ویژه تولیدی است، گفت: دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و سه هزار و ۷۰۰ پروانه بهره برداری در حوزه صنعتی در کنار ۶۴۰ معدن نشان از ظرفیت‌های بالای استان سمنان دارد.

او بیان کرد: ۹۰ درصد از صنایع استان سمنان کوچک، شش درصد بزرگ و چهار درصد متوسط هستند و این در حالی است که صنایع کوچک تا سال ۹۳ دارای ریزش بسیار زیادی بود که خوشبختانه با تلاش و کوشش فراوان شاهد ارتقای کمی و کیفی صنایع در سطح استان و همچنین افزایش بازگردانی واحد‌های تولیدی بودیم.

رئیس سابق صمت استان سمنان با بیان اینکه سمنان یک استان معدنی است، گفت: شرق استان دارای معادن فلزی و غرب دارای معادن غیر فلزی شامل گچ و غیره است از سوی دیگر باید گفت ۹۷ هزار کیلومتر مربع پهنه معدنی در استان وجود دارد و کنستانتره ۳۲ درصد با رقم بالا در عباس آباد میامی در حال کار است.

اسودی با اشاره به بازه زمانی شش ساله از فعالیت‌های صمت، تاکید کرد: از شهریور سال ۹۲ تا ابتدای بهمن ماه ۹۸ نزدیک به چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در سطح استان صورت گرفته است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.