سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه های خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل شد

با توجه به پیشگیری از بیماری کرونا، دانشگاه های خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی به مدت ۳ روز آینده تعطیل خواهند بود.
 
با هدف پیشگیری از شیوع کرونا
فعالیت‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان این هفته تعطیل شد
فعالیت‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان این هفته تعطیل شد

 مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کارگروه ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استانداری خراسان رضوی تمامی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه را تا پایان این هفته تعطیل کرد.

عادل سپهر  افزود: به خاطر حفظ سلامت دانشجویان، کارمندان و استادان مقرر شد تا تمامی فعالیت‌های آموزشی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌ها، سمینار‌ها و همایش‌های برنامه ریزی شده در این دانشگاه به زمان دیگری موکول شود.

او ادامه داد: دانشجویان می‌توانند برای جلوگیری از عقب‌ماندگی آموزشی خود، از آموزش‌های مجازی که در اختیار دانشجویان قرار داده شده است استفاده کنند.
مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به حضور دانشجویان شهرستانی در خوابگاه‌های این دانشگاه این مکان تعطیل نیست، ولی از دانشجویان خواهشمندیم تا رفت و آمد خود را به کمترین حد خود برسانند.

سپهر افزود: فعالیت‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه فردوسی مشهد نیز تعطیل است.

او ادامه داد: با توجه به وجود دستورالعمل ابلاغی که روز گذشته در دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شد دانشجویانی که قصد استفاده از سلف دانشگاه را دارند به صورت بیرون بر می‌توانند از وعده‌های غذایی خود استفاده کنند.
 
منبع؛ ایرنا
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.