مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تصمیم بازی بدون تماشاچی با توجه به اطلاعیه‌های صادره از سوی وزارت ورزش و سازمان لیگ برتر فوتبال اتخاذ شده است.

کرونا بازی امروز شهر خودرو را بدون تماشاچی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی‌های به عمل آمده با وزراتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان مسابقه امروز یکشنبه تیم شهرخودرو با نفت مسجد سلیمان در مشهد بدون تماشاگر برگزار می‌شود.


همچنین حسین شرافتی مدیر کل امنیتی استانداری خراسان رضوی در توضیحی کوتاه گفت: مسابقه امروز شهر خودرو بدون تماشاچی برگزار می‌شود و اگر بلیتی فروخته شده باشد وجه آن برگشت داده می‌شود.

دیدار امروز دو تیم شهر خودروی خراسان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

همچنین امروز مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی نیز به دلیل رعایت مراقبت‌های بهداشتی در خصوص انتشار ویروس کرونا و ابتلای احتمالی شهروندان به این ویروس در مراکز جمعیتی لغو شد.

فدراسیون پزشکی ورزشی پیشتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود تمامی مسابقات ورزشی کشور از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز لغو می‌شود که در اطلاعیه جدید اعلام شده است این دیدار‌ها بدون تماشاگر انجام می‌شود.

منبع؛ ایرنا
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.