سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان:

حضور در پای صندوق‌های رای مصداق تقوای الهی است

آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به مصادیق تقوای الهی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای مصداق تقوای الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه دوم اسفندماه ۹۸ در سمنان با اشاره به مطادیق تقوای الهی گفت: همه مردم باید از رای ندادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرهیز کنند، زیرا حضور در رای گیری مصداق بارز تقوای الهی است.

او با قدردانی از کاندیدا‌هایی که از انتخابات کناره گیری کردند تصریح کرد: از کسانی که در این رقابت ماندند و رقابت سالم انجام دادند نیز تشکر می‌کنم و بعد از مشخص شدن نمایندگان مردم در مجلس دیگر رقابت‌ها باید کنار گذاشته شود و رفاقت به جای آن‌ها جایگزین شود.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم از ساعات ابتدایی رای گیری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قدردان مردم هستیم که به ندای، ولی و رهبر خود لبیک گفتند و در رای گیری شرکت کردند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مداحان در روز‌های اخیر گفت: رهبری در این دیدار فرمودند که مردم ایران ۴۰ سال است مقابل آمریکا تاب آورده اند و معرفت و ذکر اهل بیت علیهم السلام دلیل این تاب آوری بوده است.

امام جمعه سمنان در دیگر سخنان خود با اشاره به وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: وصیت نامه شهید سلیمانی بسیار حکمت آموز است و دلیل آن اخلاص وجودی این شهید بزرگوار است.

او افزود: شهید سلیمانی در قسمتی از وصیت نامه خود راه نجات اسلام را در رها نکردن خیمه ولایت و، ولی فقیه و اهل بیت بر شمرده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آزادسازی شهر حلب سوریه پس از ۹ سال درگیری گفت: آزادسازی شهر حلب پس از شهادت سردار سلیمانی نشان از هدایت‌های جبهه مقاومت توسط این شهید بزرگوار است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در پایان از مردم خواست تا در رای گیری شرکت کنند و شناسنامه خود را مزین به مهر انتخابات مجلس شورای اسلامی کنند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.