سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «نماز کلید بهشت است» در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: هدف از اجرای طرح کلید بهشت تعمیق و تقویت فرهنگ اقامه نماز در بین آموزش دهندگان و سواد آموزان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: هدف از اجرای طرح نماز کلید بهشت تعمیق و تقویت فرهنگ اقامه نماز در بین آموزش دهندگان و سواد آموزان است.

او افزود: ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی در بین آموزش دهندگان  و سواد آموزان، تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز، تصحیح قرائت نماز سواد آموزان و غنی سازی محیط یادگیری مخاطبان به مواد و محتوای آموزشی و فرهنگی از اهداف این طرح معنوی است.

حسین پور بیان داشت: بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ما ناشی از توجه نکردن به اقامه نماز و فرهنگ نماز و نمازخوانی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: توجه به نماز آثار و برکات زیادی خصوصاً در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، رفتار‌های فردی و اجتماعی و اخلاقی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نماز حلال بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی است؛ گفت: آموزش دهندگان پر تلاش ناحیه دو اهواز توانستند با آموزش‌های لازم در امر نهادینه کردن نماز در بین سواد آموزان فعالیت‌های بسیار موثری انجام دهند.

 در آیین پایانی طرح نماز کلید بهشت در دبیرستان دخترانه فجر که با حضور جبار رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش این ناحیه برگزار گردید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.