سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان آسیب پذیر‌ترین اقشار جامعه در زمان حوادث

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت:کانون‌های دانش آموزی محور آموزش همگانی در مدارس بین دانش آموزان و مربیان آموزشی به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،وهاب نخل بند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: کانون‌های دانش آموزی محور آموزش همگانی در مدارس بین دانش آموزان و مربیان آموزشی به شمار می‌آیند.

 او افزود: نخستین مجمع کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با حضور اعضا کانون‌های دانش آموزی برگزار و پنج نفر به عنوان شورای اجرایی کانون دختران و پسران این شهرستان انتخاب شدند.

نخل بند با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های دانش آموزی، تصریح کرد: این کانون‌ها با اهداف جذب، سازماندهی، تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در میان دانش آموزان با انجام برنامه‌های بشر دوستانه و عام المنفعه فعالیت می‌کنند.

نخل بند یزدی بیان کرد: دانش آموزان یکی از آسیب پذیر‌ترین اقشار جامعه در زمان حوادث و بحران به حساب می‌آیند و آموزش و فراگیری دانش امدادی از اولویت بالایی در میان این قشر برخوردار است که جمعیت هلال احمر با تشکیل کانون و ارائه آموزش‌های امدادی برنامه ریزی شده به دنبال افزایش دانش امداد دانش آموزان است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.