سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۶ مدال رنگارنگ فوق سنگین وزنه‌برداری آسیا توسط نمایندگان ایران

رضا حسن پور و آیت شریفی در دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان آسیا ۶ مدال رنگارنگ را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا، در دسته فوق سنگین، تیم ملی وزنه برداری ایران با ۲ نماینده در این دسته حاضر شد.

حرکت یک‌ضرب:

رضا حسن پور ملی پوش فوق سنگین کشورمان ابتدا وزنه ۱۵۳ کیلویی را مهار کرد و سپس وزنه ۱۶۱ کیلویی را بالای سر برد، اما او در مهار وزنه ۱۶۴ کیلویی ناموفق بود و با رکورد ۱۶۱ کیلویی مدال برنز را به دست آورد.

آیت شریفی دیگر ملی پوش دسته فوق سنگین کشورمان در این رقابت‌ها ابتدا وزنه ۱۵۷ کیلویی را به راحتی بالای سر برد. سپس وزنه ۱۶۵ کیلویی را مهار کرد و با مهار وزنه ۱۷۰ کیلویی در سومین حرکت خود در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلای یک ضرب را به دست آورد.


بيشتر بخوانيد: کسب ۶ مدال دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری توسط ملی پوشان ایران


حرکت دوضرب:

رضا حسن پور ابتدا وزنه ۱۵۳ کیلویی را بالای سر برد، اما در دومین حرکت در مهار وزنه ۲۰۳ کیلویی ناموفق ظاهر شد و در نهایت در سومین حرکت این وزنه را مهار و موفق به کسب مدال طلای حرکت دوضرب شد.

شریفی هم در حرکت دوضرب ابتدا وزنه‌های ۱۹۲ و ۲۰۲ کیلویی را بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۲۱۰ کیلویی ناکام ماند و مدال نقره دوضرب را به دست آورد.

به این ترتیب شریفی با رکورد مجموع ۳۷۲ مدال طلای مجموع، حسن پور با رکورد مجموع ۳۶۴ مدال نقره مجموع و وزنه بردار سوریه‌ای با رکورد مجموع ۳۵۳ کیلوگرم مدال مجموع دسته فوق سنگین را به دست آوردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.