سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتداری قوی یکی از ابزار‌های قوی انتخابات

استاندار کرمانشاه گفت : اگر به دنبال اقتداری قوی هستیم یکی از ابزار‌های قوی آن انتخابات است که می‌تواند عزت ما را بیش از پیش به دنبال داشته باشد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر بسیار مهم هم به شمار می‌رود، گفت : خبرگزاری‌های مختلف دنیا حضور مردم ما را در روز دوم اسفند رصد می‌کنند.

او گفت : در ۴۰ سال گذشته ثابت شده است که احترام گذاشتن به رای مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره یک اولویت بوده که نشان دهنده مردم‌سالاری دینی است.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر دنبال مشارکت حداکثری هستیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم به عوامل اجرایی اعتماد کنند و مهمترین ملاک در برگزاری انتخابات برای همه عوامل اجرایی بی طرفی در برگزاری انتخابات است که سلامت آن را تضمین می‌کند.

او افزود: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای حضور یابند و همین جا به مردم قول می‌دهم امانتی را که به ما می‌دهند به خوبی از آن صیانت خواهیم کرد، زیرا احترام گذاشتن به رای مردم ارزشمندترین یادگار امام راحل و دستاورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار گیلانغرب گفت: تعداد ۸۳ شعبه اخذ رای با بیش ازیک هزار و ۶۰۰ نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.

کوروش محمودیان افزود: ۲۷۰ نقطه اخذ رای در سطح شهر و روستا تعیین شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اتخاذ شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.