سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان آسیا؛

کسب ۶ مدال دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری توسط ملی پوشان ایران

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا، ۲ نماینده ایران موفق به کسب ۶ مدال شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری جوانان و نوجوانان آسیا در ازبکستان، ۲ ملی پوش کشورمان در ۲ رده سنی دسته ۱۰۲ کیلوگرم روی تخته رفتند.

حرکت یک ضرب:

ابتدا حسن عمادی در رده سنی نوجوانان وزنه ۱۳۷ کیلویی را انداخت. سپس این وزنه را در حرکت دوم مهار کرد و در سومین تلاش وزنه ۱۴۶ کیلویی را بالای سر برد و مدال نقره یک ضرب نوجوانان را به دست آورد.

ابوالفضل خاکپور دیگر نماینده کشورمان در این دسته و در رده سنی جوانان در حرکت اول وزنه ۱۴۵، حرکت دوم وزنه ۱۵۱ و در حرکت سوم یک‌ضرب وزنه ۱۵۴ کیلویی را بالای سر برد و مدال نقره یک ضرب در رده سنی جوانان دسته ۱۰۲ کیلوگرم را از آن خود کرد.


بيشتر بخوانيد: کسب ۳ مدال توسط طاهری در مسابقات وزنه برداری آسیا


حرکت دوضرب:

عمادی حرکات دوضرب را با مهار وزنه ۱۶۵ کیلویی آغاز کرد و در دومین تلاش وزنه ۱۷۵ کیلویی را بالای سر برد، اما او در سومین حرکت دوضرب وزنه ۱۸۲ کیلویی را انداخت. به این ترتیب عمادی مدال نقره دوضرب و مجموع نوجوانان آسیا در این دسته را از آن خود کرد و شرکت کننده قزاقستان مدال‌های طلای یک ضرب، دوضرب و مجموع را به دست آورد.

خاکپور دیگر نماینده ایران در این دسته ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلویی را مهار کرد و سپس وزنه ۱۸۸ کیلویی را بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی در سومین حرکت خود موفق نبود. او مدال برنز دوضرب و نقره مجموع را به دست آورد. شرکت کننده قزاقستان هر ۳ مدال طلای این دسته را به دست آورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.