سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه در رشت

نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه به مناسبت تکریم مقام مادر امروز در نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ژاله حساس خواه، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام مادر نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه در نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان دایر شده است.

او، با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲ بخش گشایش یافته است، افزود: کارت پستال‌های دوره قاجاریه با تصاویری از بانوان گیلانی و ایرانی و همچنین تصاویر کارت پستال‌های نقاشی از کشور‌های اسلامی با مضمون مادر به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان، با اشاره به مقام والای مادر گفت: عشق مادر بدون مرز است و هدف از جمع آوری این مجموعه نشان دادن اهمیت به مقام مادر و زن در کشور‌های اسلامی است.

ژاله حساس خواه، با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در گیلان دایر شده است، تصریح کرد: در نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه ۳۰ اثر به نمایش درآمده است و علاقمندان می‌توانند از امروز تا اول اسفند ماه از ساعت ۹ صیح تا ۱۷ عصر از آن در فلکه گاز، بن بست دانشگاه، نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.