سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان عمومی قطعه زمین با کاربری تفریحی و توریستی در شهرستان مهاباد

اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نظر دارد، قطعه زمین گردشگری را به متقاضیان دارای مجوز تاسیس واگذار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در نظر دارد یک قطعه زمین با کاربری طرح تفریحی و گردشگری به متقاضیانی که دارای موافقت اصولی یا مجوز تاسیس طرح مذکور است در قالب ماده ۲۳ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به صورت ۵۰ درصد نقد و مابقی طی اقساط ۳ ساله واگذار کند.

عرصه قسمتی از پلاک ۸ فرعی از ۲۳۶۵ اصلی بخش ۱۵ شهرستان مهاباد به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با کاربری طرح تفریحی و توریستی واقع در شهرستان مهاباد جاده مهاباد به سمت پسوه اراضی واقع در روبروی حوزچه ارامش سد مهاباد بالاتر از محوطه عرضه آبزیان شیلات مهاباد از قرار هر متر مربع به مبلغ ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و جمعاً برابر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی مدیریت املاک حقوقی نسبت به فرم پیشنهاد مالی اقدام و ظرف ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی فراخوان درخواست خود را به انضمام تصویر موافقت اصولی در یک پاکت سر بسته به دبیرخانه اداره کل تحویل رسید دریافت کنند.

زمان بازگشایی پاکت‌های واصله متقاضیان راس ساعت ۱۰ مورخ ۹۸.۱۱.۳۰ در سالن اجتماعات اداره کل واقع در شهرسازی استان آذربایجان غربی به نشانی: ارومیه خیابان شهید بهشتی جنب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور داوطلبانه متقاضیان برگزار خواهد شد.

نتیجه ضمن اعلام در جلسه یاد شده در پانل آگهی اداره کل نیز نصب خواهد شد.

توضیحات:

۱. چنانچه تقاضای واصله متعدد باشد احراز اولویت متقاضیان از طریق استعلام از مراجع ارگان‌های صادر کننده موافقت اصولی تعیین خواهد شد.

۲. برنده آگهی فراخوان بایستی ظرف ده روز از تاریخ بازگشایی نسبت به واریز بهای زمین اقدام نماید در غیر این صورت اداره کل راه و شهرسازی می‌تواند نسبت به ابطال صورت جلسه اقدام کند.

۳. پرداخت بهای زمین به صورت ۵۰ درصد نقد و مابقی طی اقساط ساله انجام می‌گیرد.

۴. تمام هزینه‌های انتشار آگهی و با روسای هزینه‌های مربوطه اعم از فراخوان هزینه نقل و انتقال و ... به عهده خریدار یا برنده فراخوان است.

۵. اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در رد یا قبول تقاضای مختار است.

۶. به تقاضا‌های فاقد مهر مخصوص و قلم خوردگی و ... ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.