سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور نامزد‌های انتخاباتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور نامزد‌های انتخاباتی اشاره کرد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور نامزد‌های انتخاباتی، گفت : مساجد استان به عنوان پایگاه‌های اصلی انقلاب، در آستانه برگزاری انتخابات، پس از نماز مغرب و عشا آماده دیدار چهره به چهره نامزد‌های انتخاباتی با مردم و سخنرانی آن‌ها هستند.

او با بیان اینکه تربیون مساجد در اختیار همه کاندیدا‌های متقاضی قرار خواهد گرفت، گفت : نامزد‌های انتخابات با برنامه‌ریزی و هماهنگی از قبل صورت گرفته می‌توانند در مساجد حاضر شده و به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغات میلیاردی کاندیدا‌ها تاثیر زیادی در انتخاب آن‌ها از سوی مردم نمی‌گذارد، گفت: مردم آگاه و بصیر هستند و از روی عکس و پوستر رای نمی‌دهند و به کاندیدا‌هایی رای می‌دهند که برنامه داشته باشند.

او گفت: نماینده خوب در عین حال که باید باتقوا، شجاع، مومن و انقلابی باشد، باید توانمند بوده و طرح و برنامه داشته باشد.

او افزود: نماینده اصلح فردی است که مرز بندی شفاف در برابر دشمنان داشته و در عین حال مقتدر باشد.

احمدی با اشاره به حضور پررنگ مردم استان کرمانشاه در انتخابات ادوار گذشته، افزود: شاهد حضور پرشور مردم این استان در انتخابات دوم اسفند در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.