رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده که حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز توسلی‌زاده رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تشریح مفهوم عدالت، با یادآوری شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، گفت : امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده که حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.

او گفت : در بیانه گام دوم ارائه شده از طرف مقام معظم رهبری، مفهوم «عدالت» بسیار مشهود است و بر همین اساس وظیفه جامعه حقوقدانان بسیار سنگین، خطیر و پررنگ است، چرا که حقوقدانان تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: دفاع ابدی از اسلام انقلاب همیشه وجود دارد و همواره باید در راستای انقلاب اسلامی گام برداریم.

توسلی‌زاده مبارزه با فساد را یکی از اولویت‌های مهم ریاست قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: بر همین اساس یکی از اولویت‌های قضایی در استان کرمانشاه نیز مبارزه با فساد است.

او با تاکید بر اینکه باید جامعه را به سمت حقوقی‌تر شدن ببریم، افزود: اولویت مهم دیگر در دسترس بودن دستگاه قضا است و بر همین اساس برنامه هر مسجد یک حقوقدان نیز به صورت مستمر و با حضور دوستان دستگاه قضا و شخص بنده برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.